Saturday, January 7, 2012

AGAIN N AGAIN

Aku Senyum
Aku Sangkakan Ianya Berita Gembira
Tapi, ya... apalah Daya
Ianya Sebuah Duka

Aku Cuba Sembunyikan Perasaanku


Sekali Lagi
Ya, Sekali Lagi Rasa Jahat itu Hadir
Mungkin Saban Tahun aku perlu Menerima Rasa Jahat itu


Aku Perlukan Sesuatu Ruang yang aku Kejar
Tapi Mereka, Mereka dan Mereka Tidak memberikan aku Ruang itu
Mungkin Saja Tuhan Tidak Mahu Memberikan Ruang itu
Ya Karna Rezeki itu Sudah Dia Tentukan


Lantas aku Mulai Murung Namun Cuba ku Sembunyikan Dari Ibu dan Ayah
Hatiku Malah Sebak Terus Menerus Tanpa Rasa Ingin Tenang
Aku Menangis Sendirian Dalam Hati yang Dalam


Kamu, Kamu dan Kamu Tidak Malah Faham
Malah Tidak Siapapun yang Bisa Faham
Itu Yang aku Mahukan dan Bukan Ini yang Aku Perlukan
Kamu Tidak Mengerti apa yang aku Dambakan


Hari demi Hari aku Cuba Bertahan
Kini aku Mulai Sadar Hidup Tidak Seindah yang aku Sangkakan
Biarkan aku Sendirian Melayani Perasaan

No comments:

Post a Comment