Thursday, October 20, 2011

R E A S O N


Perempuan
Kenapa Nak Kawen ngan Lelaki Handsome?

Lisa: Sebab nantikan sure BFF i Jelez. 
Hm, Best sangat tau dapat buat diorang Jelez. Laki diorang Muke Nauzubilah.

Nadia: Sebabkan nanti anak i sure Comel. Kalau Bapak dia Muka Astagfirulahalazim, nanti Astagfirulahalazim jugak muka anak i.

Kenapa Nak Kawen ngan Lelaki Kaya?

Maria: Kau nak ke Kawen Orang Miskin? Nak Kebulur? Nak Hidup Susah?

Dina: Kalau Kayakan, i boleh la Melancong pegi luar negara. Shopping Cincin, Rantai, Gelang memahal.

Kenapa Nak Kawen ngan Lelaki Tua?

Senah: Kalau Muda, tak matang. Sesikit nak mengamok. Sesikit nak marah. Tak cool.

Zura: Kalau tuakan, dia ada pengalaman. Tak ganas dan juga romantik. 
Kalau dia mati, Rete i waris. Ahaks.. ops....

Lelaki

Kenapa Nak Kawen ngan Perempuan Cantik?
 
Dimas: Kau nak ke kawen pempuan muka Hodoh? 
Muka aku ni Kacak, mestila nak kawen ngan pempuan cantik.
Sam: Nanti boleh gua tayang kat orang kampung gua. Even gua tak Ensem.

Kenapa Nak Kawen ngan Perempuan Kaya?
 
Willy: Gua ni Miskin bro. Moto gua pun waris dari bapak gua.
Kalau kawen ngan pempuan kaya. Senang la hidup gua bro.

Zani: Hutang aku banyak. Gaji aku 2k je. Rumah bapak aku tu, aku yang bayo.
Kalau kawen pempuan kaya, boleh aku tumpang senang. Duduk Banglo.
Eh kau jangan bagitau orang k.

Kenapa Nak Kawen ngan Perempuan Tua?
 
Randy: Pempuan tua ni kan bro, loving. So aku boleh memanja ngan dia. Ala-ala manja ngan mak.
 
David: Pempuan tua ni tak kuat mrajuk. Macam bekas awek gua tu. Sesikit mrajuk.
Adeke patut gua pakai baju lain kaler dari dia je pun nak mrajuk. Apekah? 

No comments:

Post a Comment